Hollywood en gelukkig terug in Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gio & Chris Polo van Gelder - WaarBenJij.nu Hollywood en gelukkig terug in Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gio & Chris Polo van Gelder - WaarBenJij.nu

Hollywood en gelukkig terug in Vegas

Door: lvhwbh

Blijf op de hoogte en volg Gio & Chris

08 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Las Vegas

Zo we zijn weer terug in Las Vegas, maar nog heel even over Hollywoord

De uitreikings show was uitgesteld door het slechte weer dus hebben wij er niks van gezien :( jammer.
We hebben nog wel 3 "shows" gedaan die waren wel leuk om te doen, Record breaking fun, Ripleys believe it or not en Hollywood Waxmuseum.

De eerste is dus over de gekste wereldrecords, je kan het niet opnoemen of het staat er wel, van leuk tot heel vies!

De tweede is dus waar je echt in moet geloven of het waar is ja of nee, zoals koeien met twee koppen een varkentje met 6 poten onder en nog eens twee op zijn rug, van dat soort dingen.

De derde is een soort Madame Tussauds maar deze is met leukere dingen zoals met Shrek en dat soort dingen, wel leuk om een keer te doen!

Hollywood is niet echt onze stad, we zijn dan op Hollywood blv geweest naar de sterren gekeken we hebben dan die shows gedaan we zijn ook nog naar Beverly Hills door de straat Rodeo Drive gereden dat is dus een heel klein straatje waar je alle duren merken op een paar vierkante meter hebt zitten, want voordat je het weet ben je er alweer door heen gereden!

Er staan wel hele mooie auto's tot zelfs 2X toe een Bugatti Veyron (prijs 1,8miljoen per stuk), jammer alleen dat het regende anders had ik wel wat foto's willen maken, maar het was klote weer! :(

Wat ook heel raar is voor zo'n stad dat alles zo vroeg sluit en alles zo laat pas open gaat.
Het sluit daar allemaal zo rond 23:00 en gaat pas om 10:00 open, dan is het in de andere steden die wij bezocht hebben wel heel wat beter, niet te vergelijken met New York en Las Vegas, maar zelfs andere steden blijven langer open en sluiten later!

Dus als wij nog ooit naar Hollywood gaan zal dat zeker op het begin van onze vakantie zijn, want wij vinden het niet echt het rijden waard! 2 X iets meer dan 4 uur, maar ja we hebben het gedaan omdat je het toch een keer zelf wil zien!

Wat wel heel mooi was, HET HOTEL :)

Maar zoals al boven te lezen was we zijn gelukkig weer terug in Vegas het weer is er beter en hier sluiten ze helemaal niet, niet alles blijft open maar er is altijd wel iets open!

De Polotjes in Vegas, met redelijk weer 33 graden, goed te doen :)

• 08 Oktober 2010 - 08:55

Tommy Antonietta:

nou ja een beetje een tegenvaller je moet het toch zelf ervaren.geniet nog maar ff het is zo voorbij nog 8 dagen.blij toe hahaha xxxx

• 08 Oktober 2010 - 15:37

Jolanda:

he dit zouden jullie niet doen, zie dit nu pas,

• 08 Oktober 2010 - 20:42

Marjolein:

Jammer dat het dan weer tegen valt maar jullie zijn er wel geweest!
    maar gelukkig weer in las vegas ff bij gokke!! Christel niet teveel winnen anders krijg je een casino verbod ;) lol
    Dikke knuffie's en kussies Shania en Kelsey.

• 09 Oktober 2010 - 16:17

Nelly:

Nou hey waar blijven de foto,s met al die sterren er op.
    Nou toch een hele ervaring denk ik daar in Hollywood.