Hollywood - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gio & Chris Polo van Gelder - WaarBenJij.nu Hollywood - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gio & Chris Polo van Gelder - WaarBenJij.nu

Hollywood

Door: lvhwbh

Blijf op de hoogte en volg Gio & Chris

06 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Las Vegas

Ja we zijn in HOLLYWOOD!

Naar een rit van 4uur en 15 min en een tussen stop van 30 min kwamen we aan bij ons hotel Holiday in Expres, dit is een mooi hotel en een goede ligging.

We hebben de koffers op de kamer gezet en meteen naar de Hollywood walk of Fame, jullie weten wel die straat met al die sterren in de grond.:)
We hebben ook al de letters gezien maar die gaan we morgen van iets dichterbij bekijken.

Ook word er straks nog een show hier opgenomen van 1 of ander uitreiking dus dat gaan we nog even bekijken het is gratis dus waarom niet :)

Het is hier niet zo'n mooi weer als in Las Vegas want hier begon het rond 17:00 te regenen, de temperatuur is dan nog wel 22 graden maar ik en Christel hebben geen jas bij! :(
Maar Christel had het toch best wel koud en heeft dus een jasje gekocht!

Wel veel foto's gemaakt dat dan weer wel en ik denk als we straks een mooie plaats vinden we er nog wel een paar maken!

Zo dit was het voor vandaag, niet veel dat weet ik maar de dag bestond ook het meest met rijden.

We moeten nog even kijken wat we morgen gaan doen maar dat komt wel goed! :)

Groetjes van ons, De Polotjes

• 06 Oktober 2010 - 11:14

Tommy Antonietta:

xxxxx

• 06 Oktober 2010 - 14:16

De Witjes:

hoi zus en zwagertje had je een chanel jasje nou ben je je jackpot denk al kwijt aan het jasje in holywood gr xxxxx

• 06 Oktober 2010 - 18:06

Nathasja:

hahaha ja dat kun je wel een jasje van kopen nogwel 2 hihi van die jackpot zo zie wel gelukkig in het spel en de liefde dikkke kus van ons vieren

• 08 Oktober 2010 - 06:29

Pim Margo Nadine:

Hallo daar,
    Als eerste, wij dachten dat we een mailtje zouden krijgen, als er een nieuw bericht was? Dus zitten wij al weken in spanning waneer komt er eentje, en ik meen het we hebben het er dagelijks over, we maakte ons al zorgen, of dachten dat gezien de omstandigheden jullie dat dit x niet deden.
    Gelukkig berichtje van Christel, en toch wel?
    Nu balen we, wij als fanatieke polo volgers in LV, aan de andere kant hebben we gisterenavond, veel gelezen, gekeken en vooral genoten van jullie verslagen, tis wer te gek allemaal, en dan die vette bak, (je dacht al waneer komt ie)
    kwijllllll.
    Nou we gaan jullie dagelijks volgen, en ga vooral zo door, in de hot strip trip.

Pim Margo Nadine en Vegas.