Op hoogte eten! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gio & Chris Polo van Gelder - WaarBenJij.nu Op hoogte eten! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gio & Chris Polo van Gelder - WaarBenJij.nu

Op hoogte eten!

Door: lvhwbh

Blijf op de hoogte en volg Gio & Chris

10 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hallo allemaal en iedereen,

We zijn, naar al deze jaren Las Vegas, een keer in de Stratosphere toren naar Top of The World Restaurant uit eten gegaan, dat is een restaurant op een hoogte van 800 feet (244 meter) wat wij dus niet wisten maar nu wel hoe chic dit is, vooral omdat het hotel/casino niet 1 van de duurste op de strip is.

Wat het mooie van dit restaurant is, het zit op een mooie hoogte en draait ook nog eens 360 graden rond en omdat er van die grote ramen in zitten heb je een fantastisch uitzicht over heel Las Vegas! (Wel duur)

Wat best wel leuk is maar je schrikt jezelf de rambam is dat er een nieuwe attractie op de toren zit en dat is de Sky Jump!
Zo'n skyjump is een soort gecontroleerde vrije val waarbij men snelheden tot 65 kilometer per uur haalt! Wie een sprong wil wagen, moet daarvoor wel 100 dollar neer leggen, nou mijn niet gezien!

Hierbij wel een filmpje zodat jullie weten wat het is :

Gelukkig hebben ze de Stratosphere toren zelf bovenin ook aangepakt dat was wel nodig want als ja daar savonds rond aan het lopen was kon je er niks doen het was stil en leeg, nu is er een soort van bar gemaakt met gezellige muziek, mooie banken zodat je van het mooi uitzicht kan genieten en nu is het er gezellig druk.

Omdat het maandag Columbus day is, is het heel erg druk hier want dan zijn er heel veel mensen vrij dus een lekker lang weekend, hopen dat we er niet te veel last van krijgen,we zijn hier voor onze rust! :)

Zoals jullie misschien nog wel weten hebben wij een paar jaar geleden een 28" Pizza besteld, maandag gaan we een 30" bestellen :) dat is toch weer 5,08 cm groter (waar hebben we het over)

Voor de mensen die niet weten hoeveel 30" is dat is 76cm en de prijs $25,99 (€18,65)
We zullen van deze Pizza foto's maken :)

Zo dit was het weer voor vandaag tot de volgende keer!

Groetjes De Polotjes

• 10 Oktober 2010 - 08:10

De Valkies:

Dus jullie zijn lekker sjiek uit eten geweest.
    Hebben jullie daar wel iets gezonds en lekker voor gehad.
    Nog een kleine week zijn jullie weer thuis,wat gaat dat snel he.
    Nou wij gaan zometeen ook lekker eten bij papa en mama soep en draadjesvlees hihi alleen het onze is een stuk goedkoper dan jullie eten haha.
    Geniet nog van een paar leuke dagen en we zien jullie volgende week wel weer.
    Grt De Valkies xxxxxx

• 10 Oktober 2010 - 09:44

Nicolay:

Hoi,

Volgens mij hebben jullie je weer goed vermaakt. De Sky Jump lijkt me prachtig om te doen. Trouwens uiteten in de toren ook. De skyline van Las Vegas is prachtig.

Groet,

Nicolay

• 10 Oktober 2010 - 13:23

Nathasja:

nou ik heb het filmpje gezien haha en daar blijft het bij haha je moet geen hoogte vrees hebben om daar te zitten anders eet je weinig maar geniet ervan want deze week is zo weer voorbij tot schrijfs

dikke kus van tatjana

• 10 Oktober 2010 - 15:10

Mama En Papa:

noch een week en dan zie ik jullie weer heel veel kusjes van jemam en papa

• 11 Oktober 2010 - 10:20

Tommy Antonietta:

xxxx

• 11 Oktober 2010 - 10:20

Tommy Antonietta:

xxxx

• 11 Oktober 2010 - 14:04

Pat En Miran:

Ja helaas zit et er al weet bijna op vor jullie. Maar met de jackpot heb je maar weet mooi mazzel lekker goedkoop op vakantie...en dan de dollar koers......kwam goed uit voor jullie nou.

Maar wij hebben ons vakantie ook weer geboekt...wij gaan voor 20 dagen.

geniet nog van de laatste mooie dagen en de rest horen en zien we wel weet als je terug bent.

gr. p&m

• 11 Oktober 2010 - 15:50

Pim Margo En Nadine:

Love is in the air, ook tijdens het eten hahaha.
    Enne waar blijven de foto's, video en verhalen van de Horsepower?
    Hopen dat daar een 76 pizza in past, dan moet het dak er waarschijnlijk af.

Doeiiiiiiiiii
    P&M&N.

• 11 Oktober 2010 - 16:59

Jolanda:

he polotjes. fijn dat jullie weer genieten ik vertel net aan romy dan heb je die pizza nog niet gezien. en mee lezen we dat jullie vandaag een nog grotere pizza gaan bestellen (we wachten op de foto's)

gr jolanda en romy xxx

• 11 Oktober 2010 - 16:59

Jolanda:

gr jolanda en romy xxx

• 11 Oktober 2010 - 17:58

Polotjes Wij Zelf:

Er komt vanavond pas een verhaaltje het was gisteren nog al laat geworden, dit verhaal staat er voor jullie morgen op.
    Groetjes allemaal