Nog geen Hollywood maar "geluk bij een ongeluk" - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gio & Chris Polo van Gelder - WaarBenJij.nu Nog geen Hollywood maar "geluk bij een ongeluk" - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gio & Chris Polo van Gelder - WaarBenJij.nu

Nog geen Hollywood maar "geluk bij een ongeluk"

Door: lvhwbh

Blijf op de hoogte en volg Gio & Chris

05 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Las Vegas

Zo lekker slim van mijn ik dacht dat de tijd goed stond in de iPhone, maar nee die stond niet goed die stond nog op nl tijd!
Wij werden best wel laat wakker en gaan dus ook pas morgen naar Hollywood :(

Maar nu komt het geluk bij een ongeluk omdat we toch niet weg gingen zei ik tegen Christel zullen we een keer naar de Rio hotel gaan, dat is een hotel wat niet op de strip zit maar net erbuiten.

Daar bij de Rio hebben ze een heel goed buffet, waar wij wel oog naar hebben :)
Eerst even nog wat winkels bekijken en toen gaan eten, en ja naar het eten moet ik altijd even een splinter uit mijn rug trekken :) dus ging Christel nog even een gokje wagen en ik kwam terug en Chistel had een glimlach op haar mond en was een beetje rood aangelopen dus toen vertelde ze het ze had de Jackpot gewonnen dat was toch $1299,00 :) ze wou meteen een maand langer blijven! LOL

Als ze dat nou elke dag doet maar $130 was toen ook leuk maar die $1299 is niks tegenover die $150 die ik gewonnen had, maar al het winnen is goed, deze Jackpot had ze trouwens gewonnen met 0,20 dollarcent ze had er $4,00 in gedaan en bij de eerste druk de Jackpot!

Zo nu hebben we de tijd goed gezet en gaan op tijd naar bed om er morgen vroeg om 07:00 uit te gaan en om 08:00 vertrekken naar Hollywood.

Nou de groetjes allemaal!

Tot de volgende keer maar weer doei doei!

De Polotjes

Ps onder in de foto staat het : GRAND HYPERLINK JACKPOT OF $1298,90

• 05 Oktober 2010 - 04:48

De Valkies:

Zo dat is lekker een jackpotje.
    Probeer nu maar eens die miljoenen jackpot te winnen haha.
    Veel plezier in Hollywood.
    Ik mag nu gewoon weer werken.
    Grt xxxxxx

• 05 Oktober 2010 - 10:00

Hosjes:

nou dat is even lekker dan kunnen jullie gerust koffers en een ipad kopen xxx en heel veel plezier in hollywood

• 05 Oktober 2010 - 13:20

Dini En Rene:

Wat een geluk zeg die Christel!Nou op naar de volgende jackpot dan maar zou ik zeggen hahahaha
    Veel plezier in Hollywood

Groetjes van de Stundjes

• 05 Oktober 2010 - 13:36

Tommy Antonietta:

wat een mazzellllllllll
    kei goed !!! nog veel plezier daar xxx

• 05 Oktober 2010 - 14:59

Piet En Karin:

hahaha das inderdaad geluk bij een ongeluk en zoiets komt altyd vanpas
    gaat er maar lekker van na de rio haha

groetjes van onss xxxxx

• 05 Oktober 2010 - 16:10

Tommy Antonietta:

p.s was dat trouwens van mijn euro????? hahahaha

• 05 Oktober 2010 - 16:39

Nelly:

Nou mooi kun je daar in Hollywood toch leuke dingen mee doen.
    Ik denk dat jullie het wel goed naar jullie zin hebben daar zoals ik kan lezen.
    Geniet er nog van voor je het weet ben je weer in ons koude kikkerlandje.

groetjes Nelly

• 05 Oktober 2010 - 18:50

Nicolay:

Gefeliciteerd. Het is altijd leuk om een keer een Jackpot te winnen. Voor dat bederag kun je weer leuke dingen doen. Geniet ze nog!

• 06 Oktober 2010 - 14:14

De Witjes :

he dat is lekker kun je nog een maand langer blijven

• 08 Oktober 2010 - 08:52

Jennifer:

zon geluk heb ik nou nooit he hahah geniet er nog maar lekker van dikke kus xxx