Zwemmen en een kilo vlees - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gio & Chris Polo van Gelder - WaarBenJij.nu Zwemmen en een kilo vlees - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gio & Chris Polo van Gelder - WaarBenJij.nu

Zwemmen en een kilo vlees

Door: lvhwbh

Blijf op de hoogte en volg Gio & Chris

24 September 2010 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag rustig begonnen om 07:15 ff douche en lekker weg.

We zijn eerst even naar Hooverdam gegaan (het blijft mooi) en eindelijk is de brug af maar we konden er nog niet over heen hij gaat pas in november open dat was wel jammer maar dat is weer iets voor volgend jaar :)

Zijn we nog even naar Arizona gereden, voor de mensen die niet weten hoe ver dat is, nou als je over de Hooverdam rijd en dan zo ongeveer op de helft rij je Arizona binnen ;) dus een kort ritje.

Toen zijn we terug gereden naar Lake Mead, om daar even lekker te gaan zwemmen, nou laat dat lekker er maar vanaf het Water was lekker maar voordat je het water echt in bent moet je door een soort van modder heen dat was niet zo fijn, ok het is een natuur park en ze willen het zo origineel mogelijk houden maar iets aan de water kant mogen ze toch wel doen! Vooral omdat je toch moet betalen om daar met je auto rond te mogen rijden.

Maar ja dat het fijn was is zeker met 44 graden bij Lake Mead was het zeker een verkoeling die wij zochten, naar het zwemmen even naar de boot verhuur gegaan om even te kijken wat het allemaal kost om daar een boot te huren voor een power boot voor 6 personen was dat $140 voor 2 uur, nou hebben wij nog nooit een boot gehuurd dus weten wij niet of dat duur is, het is wel een snelle Kees top snelheid van 75 mijl per uur dat is ongeveer 120km per uur dat is wel heel snel op water!

Toen we daar over een soort van kade liepen zagen we een paar visjes en was er een manneke die de vissen eten gaf popcorn en groot dat ze waren en in een keer veel ik heb het gefilmd zal kijken of ik het kan uploaden anders zien jullie het thuis wel.

Toen we daar klaar waren naar ons hotel gereden ons gewassen en toen naar Hotel Stratosphere waar we bij Roxy's Diner zijn gaan eten daar zag ik iets wat ik niet kon laten om te bestellen voor mijn alleen (omdat Christel die niet lust) een Hamburger met (lees goed) 1 kilo gehakt er tussen wat een knaap, ze vertelde meteen als ik die alleen op kreeg zou ik een t-shirt krijgen en wat denk je geen shirt! Wat was dat klere ding groot maar wel LEKKER zelfs de Amerikanen kwamen bij ons tafeltje foto's maken dat is dan weer wel leuk. :)
Ik heb zelf ook foto's van het burgertje zal ze er meteen bij zetten!

Nou was dat even jammer dat ik geen t- shirt heb gewonnen maar dat haal ik nog wel een X (echt niet) ik kreeg wel wat over was mee in een doosje als troost en een schouder klopje omdat ik toch wel ver was gekomen.

Toen nog even weze gokken, niks gewonnen maar je kan ook niet elke dag iets winnen natuurlijk het zou wel leuk zijn maar ja Las Vegas is gemaakt voor winst bij de grote bazen en niet voor de gewonen mensen maar dat wisten wij wel. :)

Toch nog even over de strip gereden en toen naar ons hotel even tv gekeken om te kunnen uitbuiken en dan rustig te kunnen slapen wat ons wel zal lukken.

Groetjes allemaal en tot de volgende keer maar weer De Polotjes

• 24 September 2010 - 21:32

Tommy Antonietta:

das toch niet normaal zon grote hamburger das een halve koe!!!!!!!!!
    lekkker he dat zwemmen ff afkoelen.
    de groetjes van hier en xxxxx

• 25 September 2010 - 10:07

Arian :

kan je er niet een me nemen naar huis haha.maare waneer komen er foto's van de mustang ben wel erg benieuwd

• 25 September 2010 - 11:01

Hosjes:

je moet dat ook niet in de eerste week doen dan is je maag nog niet uitgerekt dus aan het eind van de vakantie nog een keer proberen xxx

• 25 September 2010 - 11:02

Sjanet:

he zus en zwagertje ik had deze site nie nu kan ik weer een beetje jullie in de gaten houden geniet er maar van gr xxxxxx je zus en zwagertje [je schone zus ]

• 25 September 2010 - 12:28

Nathasja:

tjonge jonge is voor een weeshuis maak een foto als je een hap neemt hahaha (grote bek nodig)gr dikke kus van ons

• 25 September 2010 - 14:20

Mark Van Geene:

He watje dat ding prop ik in mijn hole kies ik had wel 2 t-shirts gehad maar alle gekheid op een stokje nog veel plezier op vakantie

• 25 September 2010 - 16:22

William:

Watje dat je dat ding niet op ken,ik weet zeker dat het mij nog lukt.
    maar het zwemmen was heerlijk.kan je mooi in de zomer mee naar de ijzeren man.

geniet nog van je vakantie

• 08 Oktober 2010 - 08:41

Jennekes:

hee gio..en kriske

lekker he die big burger hahahaha hedde hem op gekregen of een deel bewaard hahaha

en lekker gezwommen hahah:P

xxxxx