Raar allemaal - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gio & Chris Polo van Gelder - WaarBenJij.nu Raar allemaal - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gio & Chris Polo van Gelder - WaarBenJij.nu

Raar allemaal

Door: lvhwbh

Blijf op de hoogte en volg Gio & Chris

22 September 2010 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag om 07:00 er uit zijn we om 8:30 naar Ceasar palace gegaan ff wezen winkelen, maar wat hier heel kort lijkt is toch weer 4 1/2 uur geworden, alleen maar winkels kijken!
Er zijn daar zo veel winkels, dat is wel te filmen, maar doen we niet :)

We zagen een klok en toe wisten we hoe lang we daar al weer waren, dus we hadden wat honger gekregen zijn we lekker bij de The Buffet bij de Wynn gaan eten!

Dat was wel naar ons bekkie. :) maar weer veel te veel dus ff naar de kamer, even uitbuiken phoe phoe :)

Wat wel heel raar is dit jaar je bent hier op vakantie en dan rij je over de strip en dan kom je voorbij een zaak waar het zelfs buiten heel druk is en dan kijk je wat beter en dan zie je dat de mensen in de rij staan voor een pawnshop het is zo raar een paar meter verderop zitten mensen zoals wij te gokken en daar staan ze in de rij voor geld, en er wordt maar bij gebouwd, als we nu al zien hoeveel er toch weer bij gebouwd is en waar ze nog mee bezig zijn, dat is niet normaal meer en dan nog wat er gewoon gestopt is er staan hier gewoon hotels die half zijn afgemaakt!

Wij moeten er maar door heen kijken maar toch wel raar omdat zo te zien, dat ze miljoenen uit kunnen geven om een hotel te verbouwen en dat er dan toch nog zoveel zonder werk zitten.

Maar ja daar kunnen wij niks aan doen, wij hebben nu vakantie en gaan daar goed van genieten of het hier nou slecht of goed gaat!

In de avond nog even naar M Resort ff een gokje wagen ook daar kan je zien dat het slechter gaat, eerst kon je daar zelf je drinken tappen dat is nu ook niet meer, jammer maar helaas ook hier zijn ze aan het bezuinigen! Maar ja voor 2 grote Cola 2 dollar is ook niet veel :)

En Christel had geluk ze maakte van 20 dollar 130 dus dat was wel leuk, als ze dat nou elke dag doet zou dat wel heel fijn zijn :)

Veder nog even naar Town Square geweest dat is een soort dorpje met alleen maar winkels, daar hebben we even een zelf getapt ijsje op waar je ook nog eens zelf de snoepjes sausen en ander dingen op mag doen. Veder was het een rustige dag en zijn we nog even over de strip gereden toen naar het hotel en lekker slapen het was toch al weer 02:30.

Groetjes De Polotjes

• 22 September 2010 - 21:11

De Stundjes:

Hey Polotjes,

Zoals we weer kunnen lezen hebben jullie het weer prima naar jullie zin.
    Geniet er maar van en ga zo door met schrijven dan kunenn wij ook een beetje mee genieten!

Groetjes van de Stundjes

• 23 September 2010 - 06:06

Nicolay:

Shop till you drop is echt van toepassing in Las Vegas. The Forum Shops zijn leuk en ook The Grand Canal shops. Het M resort ken ik niet. Sinds mijn laatste keer (2006) is er zoveel bijgebouwd. Alleen dat al kost me een week om te bekijken. Geniet lekker verder!

Viva Las Vegas,

Nicolay

• 23 September 2010 - 09:47

Tommy Antonietta:

xxxxx

• 24 September 2010 - 19:16

William:

Geef even jullie hotel en kamer nummer bel ik je.

maar heel veel plezier nog groetjes william en de rest.

• 27 September 2010 - 17:13

Anneke En Petra:

Hey polotjes.

Wij gaan nog wel naar Vegas, maar zijn pas 18 oktober daar. We gaan eerst een aantal dagen rondreizen. Groetjes