Shows - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gio & Chris Polo van Gelder - WaarBenJij.nu Shows - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gio & Chris Polo van Gelder - WaarBenJij.nu

Shows

Door: lvhwbh

Blijf op de hoogte en volg Gio & Chris

02 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hallo allemaal, daar zijn we weer! :)

Zo vandaag naar Hotel Luxor gegaan wat nu voortaan The New Luxor heet omdat ze het thema van de Egyptische tijd gedeeltelijk hebben weg gehaald, jammer dat ze zo veel thema's gaan weghalen dat maakt toch een beetje Las Vegas!

Maar weer even over onze dag, we waren dus bij Luxor en daar stonden ze met een aanbieding, dat blijkt dus in elk hotel te staan maar hadden wij nog niet gezien.
Nu was de aanbieding 3 shows voor de prijs van 2 die je dan weer in een week op mag maken, wij hebben de tentoonstelling Titanic gepakt en ook meteen gedaan, heel indruk wekkend allemaal!

We hebben de film gezien en we weten dat het schip gezonken is maar hier waren originele artikelen bij alles wel achter glas met een constante temperatuur en lucht vochtigheid zodat alles goed blijft, ze hebben zelf de trap nagemaakt daar hebben we een foto laten maken echt mooi, die zien jullie wel als we thuis zijn!

Wat je dan ook te horen krijgt is dat de laatste overlevende in 2009 is overleden en de voor laatste in 2007, de boot is toch in 1912 naar de haaien gegaan!

Dus hebben we nog 2 dingen die we kunnen gaan doen dus hebben wij gekozen voor CSI THE Experience, daar moeten wij dus gaan kijken of we een moord kunnen oplossen net zoals in de serie! :)

En als 3de hebben wij gekozen voor de Secret Garden, dus voor de Dolfijnen.
We hebben dat al eerder gedaan maar het blijft mooi en als je er dan toch niet voor hoeft te betalen waarom ook niet dan!

Het heeft hier gisteren nacht lekker geregend dat was goed te voelen ook het was vandaag 37 graden dus dat was redelijk koel hier, ja klinkt raar maar het is toch 8 grade minder en dat voel je wel!

Zo dit was het weer voor nu tot ons volgend verhaaltje, toedeledokie! :)

Groetjes aan iedereen,  en ook speciaal voor ENZO kusjes van ons

De Polotjes

• 02 Oktober 2010 - 07:21

Nicolay:

Persoonlijk vind ik het ook jammer dat ze thema in de hotels verminderen. Het moet tegenwoordig meer style en luxe uitstralen. Hetgeen weer een ander soort publiek moet aantrekken. Ik ben benieuwd hoe The New Luxor eruit ziet. Nog veel plezier in Las Vegas.

• 02 Oktober 2010 - 09:05

Tommy Antonietta:

xxxxx

• 02 Oktober 2010 - 11:35

Mama En Papa:

hier een bericht van je moeder en je vader ik zie dat het goed naar je zinheb daar ben ik blij om schatjes van je eigen papa en mama heel veel kusjes en je heb het verdiend

• 02 Oktober 2010 - 12:08

Hosjes:

Lekker dat het minder warm is.Los de moord maar goed op,wie weet misschien mag je dan nog wel even langer blijven.xxxxx

• 02 Oktober 2010 - 12:25

Nathasja:

hey columbo,s

haha ik zal wel even het vergroot glas van schele columbo opsturen haha dan hebben jullie die moord zo opgelost wel iets aangenamer he 8 graden minder maar nog heet genoeg je mag ook wat beter weer hier heen sturen wij zijn gisteren gaan shoppen nieuwe winterjassen haha en tatjana heeft nieuwe schoentjes deze kan ze niet zo makkelijk uit schoppen haha tot schrijfs maar weer dikke kus van je broer/zwager schone zus neefje en nichtje