Winkelen en nog steeds heel warm!! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gio & Chris Polo van Gelder - WaarBenJij.nu Winkelen en nog steeds heel warm!! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gio & Chris Polo van Gelder - WaarBenJij.nu

Winkelen en nog steeds heel warm!!

Door: lvhwbh

Blijf op de hoogte en volg Gio & Chris

29 September 2010 | Verenigde Staten, Las Vegas

Zo we kunnen niet erg veel vertellen, waarom niet het is echt te warm!

Ik weet je gaat niet op vakantie voor slecht weer maar nu is het ook weer heel warm!
Op sommige plaatsen gewoon weer 45 graden en warmer en zo droog dat je veel moet drinken dat staat overal ook aangegeven

Omdat het nu ook in Los Angeles zo warm is en wij niet weten wat we daar allemaal kunnen doen stellen we dat nog even uit, we hebben nog tijd zat dus dat komt wel goed alleen nog even kijken welk hotel te pakken in Hollywood.

Zijn we maar wat gaan winkelen even kijken wat er allemaal voor nieuws is, en ja hoor daar stond hij dan de 82" laser tv ($3950), wat een bak beest er stond er ook 1 van 110" maar die was niet te koop.
Zijn we ook nog naar een winkel geweest waar je gewoon wapens kon kopen en proberen, heb ik dit keer niet geprobeerd dat komt nog wel, was ook niet duur $10 voor een half uur.

Weer wat nieuwe dingen gezien die ook wel een keer naar Nederland komen, zal nog wel even duren en ik denk ook een stuk duurder!
Toen zijn we toch maar weer gaan zwemmen, dat ene zwembad was nog steeds gesloten we weten nog steeds niet waarom? Zullen we denk ik ook nooit achter komen.

Dit even voor A & P jammer dat jullie pas de 18de komen dan zijn wij al weg :(
Volgend jaar zullen we zo boeken dat we elkaar toch nog even zien in Vegas :) dus moeten we een keer afspreken hoe en wanneer:) nog even een vraagje welk hotel hadden jullie toen jullie in Hollywood waren misschien is dit iets voor ons?

Voor de valkies, was hij niet moe naar zo'n eind fietsen? En hoe lang blijft hij op kamp?

Voor Raymon, dank je wel wisten wij niet dus alles komt goed!

Groetjes De Polotjes uit een nog steeds heel warm Las Vegas!

• 29 September 2010 - 06:15

Linda:

Hey Christel en Gio,

Erg leuk om jullie verhalen dagelijks te lezen.Wij gaan volgend jaar oktober weer en tegen die tijd vraag ik jullie wel even voor adresjes waar je lekker kunt eten, auto huren, en tripjes maken enz...want jullie zijn inmiddels kenners, haha...Veel plezier nog, groetjes Linda

• 29 September 2010 - 11:23

Michelle Van Meurs:

hey polotjes

gaat alles goed daar lkker warm daar seg tegenover hier leuke foto`s maar die hamburger zo he

xxxjes michelle

• 29 September 2010 - 13:36

Tommy Antonietta:

zag het op tv dat het erg warm was daar!!!
    daar doe je niks tegen als alleen afkoeling zoeken.nog veel plezier daar knuffels en xxxx

• 29 September 2010 - 19:18

De Valkies:

Hoi Polotjes
    Jordi blijft tot vrijdag op schoolkamp.
    Hij had straks een sms gestuurd,dat hij vandaag al weer twee uur had gefietst haha.
    Hij heeft in zijn hele leven niet zoveel gefietst als deze week zij hij hihi.
    Maar hij had het wel heel gezellig.
    Grt en nog veel plezier xxxxx

• 29 September 2010 - 20:24

Nicolay:

Hoi Polotjes,

Het blijft leuk om jullie belevenissen te volgen. 45 graden is wel ontzettend heet. Gelukkig hebben ze in de hotels goede airco's.
    Geniet nog lekker in Las Vegas.