Zondag rusten en zwemmen en show - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gio & Chris Polo van Gelder - WaarBenJij.nu Zondag rusten en zwemmen en show - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gio & Chris Polo van Gelder - WaarBenJij.nu

Zondag rusten en zwemmen en show

Door: lvhwbh

Blijf op de hoogte en volg Gio & Chris

27 September 2010 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag niet veel gedaan het is hier ook zondag!

Dus zijn we lekker gaan zwemmen we waren eerst naar South point gegaan omdat ik daar vorig jaar ook heb gezwommen en we dachten gaan we daar weer heen omdat het best wel een mooi zwembad is, helaas mag je daar als je geen hotel gast bent er niet meer zwemmen :(

Wel even nog bij South point gaan eten en toen maar naar ons hotel circus circus gegaan om daar te zwemmen en dat viel best wel mee 2 hot tubes en 2 gewonen zwembaden en 44graden.

Dat er meerdere zwembaden waren wisten wij niet, we zien er vanaf de straat maar 1 gewoon zwembad, het was goed druk maar wel gezellig op 1 ding naar!

We ware aan het zwemmen ziet Christel dat er iemand op haar bedje ging liggen dus Christel roept mijn om er iets van te zeggen ik naar die man die al sliep (binnen een sec) of hij van onze plaats af wou gaan, hij stond wel meteen op maar was een beetje dronken hij ging meteen weg en ging een paar bedden veder liggen waar hij naar een goed 1/2 uurtje wakker werd en alles onder kitste dus toen wou Christel weg (ik ook maar dat liet ik niet merken :) )

Vanavond gaan we een show doen welke weten we nog niet, moeten we nog even bekijken!

Zo, niet veel voor het dagboekje maar ja als je een dagje rustig aan doet
kan je ook niet veel vertellen!

Kijken wat we morgen gaan doen, maar dat kunnen jullie hier weer lezen!

Tot de volgende keer maar weer.

Groetjes De Polotjes 18:00 en 40 graden :)

Ps hier een link naar een foto van South point.

• 27 September 2010 - 06:50

Karin En Piet:

hallowww samen

nou volgens mij gaat het wel goed daar al veel leuke dingen gedaan lees ik en je broodje hamburger zag er ook lekker uit hahaha maar wel grote jongen zijn en volgende keer bordje leeg he hier gaat alles goed

groetjess uit den bosch xxxxxx

• 27 September 2010 - 12:27

Tommy Antonietta:

hier is alles oke met de kat ook.Die groeit en groeit xxxxx

• 27 September 2010 - 12:40

Nathasja:

hey luitjes nou geniet ervan want hier is het lekker koud haha heb de winterjas aan hihi
    en heb je het broodje hamburger helemaal op gio haha tatjana had ook een stukje gelust

gr van ons 4

• 27 September 2010 - 19:18

De Witjes:

was het hier maar lekker warm regen en nog eens regen was maar goed met dat kitsen dat je net die hamburger niet op had want dan had cristel er twee zien kitsen denk zusje en schoonbroertje nog veel plezier je sister en een dikke kus van enzo