Toch nog een show! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gio & Chris Polo van Gelder - WaarBenJij.nu Toch nog een show! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gio & Chris Polo van Gelder - WaarBenJij.nu

Toch nog een show!

Door: lvhwbh

Blijf op de hoogte en volg Gio & Chris

13 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hallo lieve Kijkbuiskindertjes!

Het wordt steeds meer een realiteit nog maar drie dagen en we gaan naar huis zelfs een maand is te kort :(, volgend jaar nog wat langer?

We hebben vandaag niet veel gedaan lekker wat rond gereden wat gewinkeld en lekker uiteten gegaan, zoals elke dag!

Wij maar denken wat we in de avond zouden doen hotelletjes kijken wat rond rijden of zoiets, toen hebben we maar besloten om toch nog ff een show te pakken en omdat hij er toch was zijn we maar gegaan, we zijn dus naar David Copperfield gegaan!

Echt een hele mooie show ook veel humor in de show verwerkt, een soort verhaal van zijn leven, en dan zie je toch wel een verschil tussen David Copperfield en Hans Klok, Hans is ook goed echt dat meen ik maar David doet het toch anders, maar die heeft dan denk ik meer ervaring of zoiets?

Dus dat was weer een geslaagde dag, zoals elke dag tot nu toe!
Niet veel te vertellen alleen dat we zaterdag weer thuis zijn, toch best wel jammer aan de ene kant.

Groetjes allemaal

De Polotjes

• 13 Oktober 2010 - 13:35

Tommy Antonietta:

jammer voor jullie ja maar er zijn ook mensen die blij zijn dat jullie weer terug komen .dus geniet nog maar even ik hoor nog wel hoe laat jullie ongeveer thuis komen xxxx

• 13 Oktober 2010 - 16:29

De Valkies:

Leuk dat jullie toch nog een show hebben gezien.
    En een maand is lang zat,wij mogen ook maar een maand haha.
    Alvast een goede vlucht en tot zaterdag.
    Grt De Valkies xxxxx

• 13 Oktober 2010 - 22:42

Mark Van Geene:

Halo Giovanni
    Kun je mij even pingen
    Ik moet je wat vragen over
    de iPhone 4 prijs daar

• 14 Oktober 2010 - 08:15

Polotjes Wij Zelf :

Hoi Mark,

Heb je gepingt, maar wat wil je weten?

• 14 Oktober 2010 - 09:46

Mark:

Ik wil graag weten wat de prijs daar is van een iPhone 4
    En als hij betaalbaar is kun je er dan een voor me mee nemen dan maak ik het geld wel over ???

• 14 Oktober 2010 - 09:49

Mark:

Ik heb geen ping ontvangen
    Mijn ping is markvgeene

• 14 Oktober 2010 - 17:30

Polotjes Wij Zelf :

Hallo Mark,

Over het mee nemen van de iPhone kan ik je al vertellen dat we dat niet doen, er zijn meer mensen die vragen of we aub iets mee willen nemen en ook voor die mensen is het antwoord : helaas dat doen we niet. Anders zijn we met meer spullen voor een ander aan het slepen als voor ons zelf.

Groeten Giovanni