Gesloten casino, nieuw hotel en Pizza - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gio & Chris Polo van Gelder - WaarBenJij.nu Gesloten casino, nieuw hotel en Pizza - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gio & Chris Polo van Gelder - WaarBenJij.nu

Gesloten casino, nieuw hotel en Pizza

Door: lvhwbh

Blijf op de hoogte en volg Gio & Chris

12 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Las Vegas

Zo omdat het gisteren een beetje laat was geworden nu een berichtje :)

We zijn gisteren naar Lake Las Vegas gereden dit omdat we op een grote boot wilde rond varen waar je ook meteen kon gaan eten.

Toen we aan kwamen was het al moeilijk om een parkeer plaats te vinden en wij wisten niet waarom het zag er niet druk uit!
Toen we onze auto eindelijk geparkeerd hadden moesten we echt goed zoeken hoe we naar het casino konden gaan wij waren niet alleen er waren nog 2 Amerikanen die ook de weg niet wisten, toen we eindelijk bij de deur van het Casino Montelago waren was het dus zo deze was gesloten, dit al vanaf 14 maart maar dat wisten wij niet, gelukkig was het "dorp" nog wel open.

Maar zo mooi als het toen overdag was zo saai was het nu, geen wonder dat het casino gesloten moest worden, heel veel winkels die gesloten waren en waar ook niks meer in staat, je loopt in een soort van Ghost Town, dat is echt wel jammer want toen wij hier de eerste keer waren zag het er allemaal zo mooi uit.

Toen zijn we maar terug gereden naar ons Hotel maar onderweg zagen we een hotel wat wij nog nooit hadden gezien, we wisten ook niet dat het een hotel was pas toen we er waren zagen we dat pas, het hotel heet eastside Cannery http://image.pegs.com/content/h/h83/h836/h836y/hotel_j.jpg

Ik hoop dat de link werkt.

Daar zijn we nog best wel lang gebleven, we waren daarom ook best wel laat in het hotel!

Toen we is ons hotel waren hebben we even gekeken via Google waar we de volgende dag heen konden gaan en toen kwamen we uit bij Mount Chaleston dat zag er mooi uit dus wij de volgende dag eerst even wezen eten en toen vertrokken naar Mount Chaleston en dat is mooi!

Ik was er gewoon stil van echt zo raar hier rij je de ene kant op in Vegas kom je op de warmste plek ter wereld terecht rij je de andere kant op zit je in de bergen waar inde winter gewoon geskied kan worden?

Zal hier niet veel over neer zetten, dat lukt ook niet dit moet je zien!

Toen we in de avond weer terug reden zijn we meteen even onze 30" pizza gaan ophalen en die was weer groot en lekker! :)
Kijk maar op de foto!

Nou dit was het weer doei doegie allemaal

De Polotjes

• 12 Oktober 2010 - 08:07

Hosjes:

kijk dat is pas een pizza helemaal op gekregen neem ik aan. geniet nog van de laatste paar dagen en tot gauw xxx

• 12 Oktober 2010 - 12:45

Tommy Antonietta:

lekker over de top die pizza ja ja atkins zal trots op jullie zijn hihihi.
    nog veel plezier daar xxxx

• 12 Oktober 2010 - 13:26

Dini En Rene:

Wat een klein pizzatje zeg! hahahahaha
    Geniet nog van de laatste dagen daar.

Groetjes van de Stundjes

• 13 Oktober 2010 - 17:12

Nicolay:

Jammer dat er nog geen sneeuw ligt anders kon je lekker gaan skieën. Hoelang duurt het ritje naar Mount Charleston?

• 14 Oktober 2010 - 08:13

Polotjes Wij Zelf:

Hallo Nicolay,

Het is ongeveer 1uur rijden, 66 kilometer vanaf circus circus gezien.

Gr. Giovanni