CSI + Hollywood - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gio & Chris Polo van Gelder - WaarBenJij.nu CSI + Hollywood - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gio & Chris Polo van Gelder - WaarBenJij.nu

CSI + Hollywood

Door: lvhwbh

Blijf op de hoogte en volg Gio & Chris

04 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Las Vegas

Zo er is weer een dag voorbij.

Het gaat toch best wel snel allemaal, eerst even dit we krijgen sms'jes, ping en andere dingen binnen via onze telefoons en dat vinden wij wel leuk maar de meeste komen voor ons s'nachts binnen, dus willen jullie sms'en, pingen of zo iets doe dat dan aub niet tussen nl tijd 09:00 en 17:00 dit is bij ons van 00:00 t/m 08:00 naar 08:00 zijn wij wel wakker :)

Even terug naar Vegas, we zijn vandaag naar CSI gegaan daar moet je naar een plaats delict  gaan kijken en je moet opschrijven wat voor spullen er allemaal liggen (bewijs)
Als je dat hebt gedaan ga je naar het lab om je bewijzen te bekijken.

O ja, de ruimte waar je in loopt ziet er net zo uit als in de serie!

Als je dan alle bewijzen hebt bekeken ga je naar een andere ruimte om met de mensen van CSI te praten wat je hebt gevonden en wat zij hebben gevonden, als je dat dan bij elkaar doet moet je de moord kunnen oplossen, en wat denk je wij hadden hem alle twee goed.:)

Voordat ik het vergeet het heeft hier geregend, om precies te zijn 17 min en dat was lekker verkoelend, maar ja naar die 17 min regen was het zo weer 37 graden!

Nu komen wij hier toch wel een tijdje in Vegas en gisteren en vandaag zijn we in 2 hotels geweest op plaatsen waar we nog nooit zijn geweest, en wij maar denken dat we alles in die hotels wel gezien hadden, dus niet!
Maar zo blijft het ook leuk om terug te gaan, steeds maar weer!

Morgen gaan we naar Hollywood dus we weten niet of we dan internet hebben want we weten nog steeds niet naar welk hotel we gaan.
Hebben we wel internet dan zien jullie dat meteen hier anders wordt het een paar dagen stil hier. :(

Zo dit was het weer voor vandaag misschien tot morgen anders tot over een paar dagen!

Groetjes De Polotjes

• 04 Oktober 2010 - 12:24

Tommy Antonietta:

op naar het volgende avontuur volgens mij is dat kei leuk dus veel plezier daar in hollywood xxxxx