Outlet en warmte - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gio & Chris Polo van Gelder - WaarBenJij.nu Outlet en warmte - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gio & Chris Polo van Gelder - WaarBenJij.nu

Outlet en warmte

Door: lvhwbh

Blijf op de hoogte en volg Gio & Chris

28 September 2010 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hallo allemaal wie dit leest :)

Het was weer een lekker warme dag 44,5graden dus maar niet te veel op de strip gebleven.

Eerst even naar ihop gegaan om wat te eten, ik een brood warm vlees ja ik zet hier geen broodje neer want dan lieg ik en Christel brood met een ei, ham en kaas en met ons 2tjes nog even 4 soort van pannenkoeken met banaan, aardbeien, aardbeien saus en slagroom op die waren echt lekker hmmmm.:)

Toen zijn we naar de outlet center gegaan we wilde nieuwe koffers halen en meestal bij een outlet zijn ze goed koper als zo in een winkel als dat zo is moeten we toch beter gaan kijken daar waren ze voor 50% goedkoper maar toen was de prijs voor de koffers die wij wilden toch nog $180 dat is toch best wel veel.

Gelukkig hebben we nog tijd genoeg om naar andere winkels te gaan want vorig jaar stonden die zelfde koffers er nog voor $65 ook met spinners want die willen wij hebben!

Toen wilde wij ook nog even gaan zwemmen was het zwembad afgesloten met geel lint van de politie, wat zal er zijn gebeurt? Dat weten wij ook niet we konden niet zwemmen dat wisten wij wel!

We kregen honger dus zijn we naar New York New York gegaan om daar bij Nathans 2 frietjes kots te eten:) dat is friet met kaas en bacon en een lekkere cheeseburger en garlic knots, dus goed stinken :)

Hier worden warmterecords gebroken, niet alleen hier maar ook in Los Angeles daar is het nu 42 graden en voor deze tijd van het jaar is dat heel warm het was zelfs het warmst ooit in Los Angeles.
Normaal zou het nu in Las Vegas zo rond de 38 tot 40 graden moeten zijn het is nu ook wel warm maar het word deze week nog iets warmer, we hadden vandaag weer bijna een record verbroken deze staat al vanaf 1947, op 1 graden naar hadden "wij" bijna het record, maar dan zou het 45,7 moeten worden pfffff echt warm!
Maar goed genoeg voor onze vakantie want we zijn niet hier heen gegaan voor regen :)

Zo dit was het weer even voor vandaag tot de volgende keer maar weer!

Groetjes De Polotjes (die het heel warm hebben) :)

• 28 September 2010 - 08:52

Hosjes:

toch fijn om te lezen dat het niet regent.
    het is nog maar 18 dagen gaan we nog naar de grote letters of is het daar te heet voor? xxx en nog veel plezier

• 28 September 2010 - 16:47

De Valkies:

Hoi zusje en zwager
    We lezen het wel maar hebben niet altijd iets te zeggen,we volgen jullie echt wel.
    Er zal wel een moord gebeurd zij bij dat zwembad,maar dat zien we wel bij CSI haha.
    Die temperaturen zijn voor Frans goed maar voor mij veel te heet.
    Jordi is deze week op schoolkamp hij is na de beekse bergen.
    Moest hij gister op de fiets na toe 35 kilometer hihi.
    Hij stuurde net nog een sms het is kei leuk alleen het weer is hier wat minder dan bij jullie veel regen en 14 graden echt herfst.
    Grt en nog veel plezier xxxxxx

• 28 September 2010 - 18:11

Polotjes Wij Zelf:

Er zijn nog mensen die op ouder dagboeken hun reactie plaatsen, dus van andere jaren .
    Dat wordt moeilijk om bij te houden willen jullie aub alleen op deze site jullie reacties plaatsen?

Dank je wel!

De Polotjes