City center en autotjes - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gio & Chris Polo van Gelder - WaarBenJij.nu City center en autotjes - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gio & Chris Polo van Gelder - WaarBenJij.nu

City center en autotjes

Door: lvhwbh

Blijf op de hoogte en volg Gio & Chris

25 September 2010 | Verenigde Staten, Las Vegas

Zo even een berichtje van ons, uit het nog steeds zonnige en warm 39 graden Las Vegas, we zij gisteren naar city center gegaan, hoe kan ik vertellen hoe je dat moet zien?

Het zijn een paar hotels bij elkaar als een soort van eigen plaats, weet niet of ik het zo goed vertel maar anders even Google naar foto's van city center.

Zoals wij konden zien was alleen Aria open dat is dus1van de hotel casino's die daar staan, dit is dus super modern en heel erg veel luxe maar dan ook weer heel erg mooi en super groot, jammer alleen dat nog niet alles open was, de meeste gaan open in eind november begin december zoals we hier konden lezen.

Heb ik gisteren nog geprobeerd om een stukje van de strip te filmen maar toen was er iets met de camera, maar niet te hopen dat hij stuk is, moet ik nog ff na kijken heb er nog geen tijd voor gehad.

Gisteren reden we over de strip en hoorde veel snelle auto's dus even wezen kijken dat was dus voor de rijke onder ons waar wij niet bij horen, maar het was dus dat als je geld had je daar even in auto's van 1 miljoen tot ver daar boven mag gaan rijden er stonden dus hele mooie dure auto's zoals Bugatti Veyron, Ferrari Enzo, Lamborghini Gallardo en Koenigsegg ccxr om er zo een paar op te noemen! :)

Ik heb wel even bij de hekken staan kijken, jammer dat ik niet naar binnen kon gaan had dat wel gewillen!

De foto's zullen er zo snel mogelijk op komen ook die van de auto! :)

Groetjes maar weer, tot de volgende keer maar weer!

• 25 September 2010 - 23:37

Polotjes Wij Zelf:

Sorry dat dit mailtje zo vaak binnen is gekomen kunnen wij niks aan doen!

Groetjes De Polotjes

• 26 September 2010 - 11:11